چرا برنج فریدونکنار؟

یکی از بهترین برنج های جهان در شمال ایران منطقه فریدونکنار کشت می شود که دارای تمام ویژگی های یک برنج خوب در مقایسه با برنج های دیگر کشت شده در نواحی شمالی مانند عطر و طعم عالی و ظاهر دلچسب و مناسب می باشد. در ادامه با خصوصیات بیشتر برنج فریدونکنار و انواع آن بیشتر آشنا می شویم.

معرفی برنج فریدونکنار

برنج فریدونکنار از بهترین انواع برنج ایرانی و حتی برنج های موجود در جهان است که در منطقه مرکزی شمال فریدونکنار در استان مازندران کشت می شود. وجود آبگیر ها و زمین حاصل خیز همراه با بارش باران های فراوان و آب و هوای منحصر به فرد شهرستان فریدونکنار بستری مناسب را جهت کشت برنج فراهم آورده است.

کشاورزان سخت کوش فریدونکنار توانسته اند ضمن بهره گیری از تکنولوژی و علم روز کشاورزی بهترین و با کیفیت ترین نوع برنج عطری و تا حد امکان اورگانیک را در سراسر کشور عرضه نمایند و رضایتمندی حداکثری مصرف کنندگان را به همراه داشته باشند.

یکی از دلایل مرغوبیت برنج فریدونکنار استفاده کم کشاورزان از سموم و کود های شیمیایی در حین کشت برنج است. در زمین های کشاورزی فریدونکنار بیشتر از شهر های دیگر استان موجودات ریز در خاک وجود دارد که موجب تهویه ی خاکی می شوند، شالیزارهای آن سرشار از میکروارگانیسم است که موجب مصرف کمتر کود های شیمیایی و در نتیجه تولید برنج مرغوب می شود.

خصوصیات برنج فریدونکنار

برنج فریدونکنار یکی از بهترین برنج های جهان می باشد که در نواحی شمالی ایران کشت می شود. برنج طارم محلی فریدونکنار در استان مازندران یکی از پر مصرف ترین برنج های تولید شده در شمال کشور می باشد که نسبت به برنج های مناطق دیگر دارای عطر و طعمی بی نظیر است و از لحاظ تغذیه ای بسیار خوش خوراک بوده و دارای هضم آسان است.

انواع برنج فریدونکنار

در شهرستان فریدونکنار کشاورزان می تواننند انواع گوناگون برنج با طبع سرد و طبع گرم برداشت کنند. گستره انواع برنج فریدونکنار موجب شده است که این شهرستان به قطب خرید برنج در استان مازندران شناخته شود. انواع برنج فریدونکنار که کشت می شود در دسته برنج های کم محصول شامل: برنج طارم، برنج هاشمی، صدری، بینام، امراللهی

و انواع برنج فریدونکنار پر محصول که در این شهرستان قابل کشت است شامل: برنج شیرودی، فجر و ندا می باشد.


در اکثر شالیزارهای شهرستان فریدونکنار کشت این گونه های برنج انجام می شود اما غالب برنجی که در فریدونکنار پرورش داده می شود برنج طارم ( طارم محلی و طارم سنگی) است.

برنج دم سیاه فریدونکنار

برنج دم سیاه فریدونکنار یکی از برترین برنج های استان مازندران است که عطر و طعم و ظاهر بسیار خوبی دارد. این برنج ری زیادی می کند که برای استفاده در مجالس و میهمانی ها بسیار مناسب است.
برای خرید برنج دم سیاه فریدونکنار و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید تا ابتدا از قیمت برنج دم سیاه مطلع شوید و سپس بهترین خرید را تجربه نمایید.

برنج شیرودی فریدونکنار

تمام برنج های ایرانی با کیفیت و مرغوب هستند، اما برخی افراد مایلند بهترین برنج ایرانی را بخرند. برنج شیرودی جزء برنج های ایرانی پر فروش است که برنج شیرودی یا استخوانی شیرودی محصول استان مازندران است و کشاورزان آمل، چالوس و تنکابن بیشتر از سایر مناطق به کشت آن می پردازند.
از لحاظ ویژگی‌های ظاهری برنج شیرودی برنجی ممتاز محسوب می‌شود و دانه‌ های این برنج پس از پخت به شکل قابل توجهی قد می‌ کشند.

قیمت برنج فریدونکنار درجه یک

بهره مندی کارخانه شالیکوبی دشت گلستان از ماشین آلات سنتی و مدرن باعث شده بتواند برای انواع ذائقه های مشتریان، محصولات باب طبع آنها را تولید نماید و با توجه به اینکه برنج ها و خدمات شالیکوبی در شالیکوبی دشت گلستان صورت می پذیرد، برنج تهیه شده با قیمت مناسب تری در اختیار هموطنان گرامی قرار می گیرد.

خرید برنج فریدونکنار اصل

امروزه با توجه به وجود ارقام مختلف برنج، خالص و یک دست بودن برنج بسیار مهم می باشد. شالیکوبی دشت گلستان با افتخار و اطمینان این تضمین را به مشتریان خود می دهد که برنج ارائه شده را از بهترین شالیزارهای فریدونکنار تهیه کرده و 100 درصد خالص است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت واتساپ
برای مشاوره رایگان تماس بگیرید
شروع مکالمه
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟
Call Now Button