برنج ایرانی رستورانی

شاید مهمترین چیزی که یک مشتری هنگام سفارش غذا در رستوران انتظار دارد این است که برنج خالص و درجه یک ایرانی در منو غذایی آن رستوران وجود داشته باشد. بهترین برنج ایرانی برای رستوران ها و تالار ها باید برنجی باشد که معطر باشد و هنگام پخت به خوبی قد بکشد و شکسته نشود، همچنین ظاهری زیبا و شفاف داشته باشد. انتخاب برنج برای رستوران ها و تالار ها خیلی مهم است به طوری که موجب رضایت مشتریان و میهمانان شود. پیشنهاد ما به شما برنج اصل و با کیفیت شالیکوبی دشت گلستان است.

چنانچه شما صاحب یک رستوران هستید و می خواهید که مشتریان تان از برنج شما تعریف کنند، پس برای خرید برنج ایرانی درجه یک و ممتاز برای رستوران خود که خوش عطر و خوش پخت و با قیمت مناسب و کیفیت تضمین شده باشد، با ما تماس بگیرید.

برای خرید برنج یا کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

همکاران ما آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

برنج ایرانی یا خارجی؟

برنج ایرانی یکی از بهترین و مرغوب‌ ترین برنج‌ های موجود در جهان است اما همانطور که می دانید برنج های خارجی نسبت به برنج ایرانی قیمت ارزان تری دارند و به همین دلیل بعضی ها برنج هندی و پاکستانی می خرند که خوب قد می کشند و ظاهر مناسبی دارند، ولی کیفیت خوبی ندارند، عطر و طعم برنج های خارجی قابل مقایسه با هیچ‌ کدام از انواع برنج های ایرانی نمی‌ باشد ولی به دلیل قیمت مناسب آن در کشور ما، مشتریان خود را دارد.

خرید برنج ایرانی با قیمت مناسب برای رستوران های با سطح متوسط

اگر صاحب رستورانی با سطح و قیمت های غذای متوسط هستید حتما به دنبال تهیه برنجی با کیفیت قابل قبول و قیمتی به صرفه هستید که علاوه بر رضایت مشتریان، از عرضه محصولات خود سود بیشتری ببرید.

رستوران های مختلف از روش های متعددی برای این منظور بهره می برند. مانند تهیه برنج ایرانی شیرودی یا فجر که علاوه بر ظاهر مورد پسند بعد از پخت، قیمت مناسب تری نسبت به برنج های هاشمی و دم سیاه دارند. برای رضایت مشتریان می توان از مخلوط برنج های عطری مانند برنج هاشمی و یا دم سیاه با برنج های شیرودی که قیمت کمتری دارند استفاده کرد. این روش باعث افزایش رضایتمندی مشتریان خواهد شد.

برنج شیرودی در شالیکوبی دشت گلستان با داشتن کیفیت خوب و قیمت مناسب آن برای رستوران ها و مراسم ها بسیار اقتصادی است. توصیه می شود به جای استفاده از انواع برنج خارجی نامرغوب، از برنج شیرودی استفاده نمایید.

باعث افتخار خود می دانیم که تاکنون رستوران های متعددی در استان های مازندران، گلستان و سایر استان ها مشتری ما هستند که هر ساله خرید برنج از ما را در الویت قرار می دهند. ما در شالیکوبی دشت گلستان آماده پاسخگویی و مشاوره به فعالان حوزه غذا و رستوران هستیم.

با توجه به اینکه رستوران داران حجم خرید بالایی دارند دشت گلستان آماده است تا با تخفیف مناسب و همچنین ارسال رایگان با ایشان همکاری داشته باشد.

تمامی محصولات دشت گلستان با کیفیت و اصل و دارای ضمانت کیفیت هستند، و در صورت نیاز می توانیم برای شما انواع برنج های مورد نظر را در بسته های کوچکتر بفرستیم تا برنج را تست نمایید و با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید. و چنانچه از کیفیت محصولات ارسالی رضایت کافی نداشتید می توانید تمامی سفارش خود را مرجوع نمایید و مبلغ واریزی را دریافت کنید. شالیکوبی دشت گلستان تمامی محصولات خود را با ضمانت 100% ای بازگشت وجه عرضه می نماید.

خرید برنج ایرانی برای رستوران های گران و لاکچری

با توجه به اینکه مشتریان اینگونه رستوران ها هزینه زیادی برای غذا می پردازند صاحبان رستوران ها به دنبال انتخاب بهترین برنج ها برای مشتریان و رضایتمندی آنها هستند. در کنار کیفیت بالا، قیمت مناسب برای صاحبان رستوران اهمیت ویژه ای دارد.

با توجه به سبک رستوران و نحوه طبخ برنج مانند کته و آبکش از انواع مختلفی از برنج میتوان برای مشتریان استفاده کرد. دشت گلستان با کیفیت ترین برنج ها را برای هر نوع طبخ در اختیار دارد.

شالیکوبی دشت گلستان دارای ماشین آلات مدرن و سنتی برای بوجاری کردن برنج می باشد که این روش ها باعث تولید برنج هایی مناسب با هر سلیقه ای می شود. با ما برای مشاوره و دریافت قیمت تماس حاصل نمایید.